Wszystko, co musisz wiedzieć o Tidal

promocja w Tidal

Czym różni się Tidal od Spotify? Który serwis wybrać? Te pytania zadają sobie ludzie przy wyborze abonamentów muzycznych. Poniżej przedstawiamy najlepszą charakterystykę serwisu Tidal, która na pewno pomoże w odpowiedzi na powyższe pytania. 

Schemat działania

Tidal to serwis streamingujący muzykę za opłatą użytkownika. Jest też możliwa opcja bezpłatna, ale wiąże się ona z reklamami. Tidal jest kontynuacją WiMP i wystartował w 2015 roku. Miał on być bezpośrednią konkurencją dla Spotify – ówczesnego monopolisty. Jednym z głównych inwestorów Tidal w tamtym czasie był znany raper Jay-Z i jego żona Beyonce.

Lepsza jakość dźwięku

Główną cechą różnicującą Tidal od innych serwisów muzycznych jest lepsza jakość dźwięku. W ramach abonamentu HiFi (kosztującego 39,99 złotych za miesiąc) użytkownicy i użytkowniczki mają dostęp do bezstratnej jakości dźwięku HiFi, a w wersji desktopowej w jakości Master. Jest to bezpośrednia jakość ze studia nagraniowego. Dla osób ceniących sobie wysoką jakość dźwięku taka opcja jest na pewno znacząca – szczególnie, że inne serwisy muzyczne nie mają w swojej ofercie tego typu abonamentu.

Promocja w Tidal: pierwsze 90 dni za darmo

Konkurencja na rynku muzycznym jest jednak duża, a Tidal wszedł na niego dość późno i to w momencie, gdy Spotify miał już ugruntowaną pozycję. Jak to się stało, że serwis odniósł sukces i wciąż utrzymuje się na rynku? Jest to zasługa przede wszystkim bardzo dobrej promocji dla użytkowników. Na przykład, abonenci sieci Play przez 2 lata mogą korzystać z serwisu całkowicie za darmo, a abonenci sieci T-mobile nie płacą za transfer danych przy słuchaniu muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *